top of page
ברית ה"דם והקוניאק": 102 שנים להשקה שזעזעה את ברלין - אניטה ברבר והנרי צ'אטין-הופמן
יש רגעים בהיסטוריה של ברלין שבהם נראה שכל העיר מחזיקה את הנשימה, לא מתוך יראה, אלא מתוך זעזוע עמוק שמעורב בסקרנות חולנית. אפריל 1924 היה רגע כזה. בזמן שהאביב הברלינאי ניסה להביא איתו משב רוח של התחדשות ושפיות אחרי שנות המלחמה והאינפלציה, הופיעו שתי דמויות שסירבו לתת לעיר לנוח בתוך השקט המזויף. זה היה החודש שבו אניטה ברבר והנרי צ'אטין-הופמן עלו לראשונה כזוג על במות העיר. זו לא הייתה סתם הופעת מחול; זו הייתה הכרזת מלחמה על השמרנות, ברית של שניים מהאנשים הכי קיצוניים שדרכו על מ

shai doitsh שי דויטש
9 באפר׳זמן קריאה 5 דקות


bottom of page
